Naročila, oddana in potrjena med tednom (od ponedeljka do petka), bodo predvidoma poslana v roku 1 do 5 delovnih dni, saj se serije pripravljajo sveže in sproti. Potrudili se bomo, da bodo naročeni produkti na izbranem naslovu čim hitreje.

Cena dostave in meja brezplačne poštnine je odvisna od ponudnika storitve in njihovih pogojev ter trenutnih razmer na trgu. Sveže informacije so na voljo tekom postopka naročila. 

Za zamude s strani ponudnika dostavnih storitev ali za poškodovanje embalaže ne odgovarjamo. Prosimo, da prejeto blago ob dostavi pregledate in o napakah ali poškodbah čim prej obvestite dostavno službo. Skupaj z dostavno službo boste napisali zapisnik o poškodbi pošiljke. Pisna reklamacija za vidne poškodbe mora biti narejena takoj ob dostavi pošiljke. Pisna reklamacija za skrite poškodbe mora biti podana najkasneje v 7 dneh od dostave pošiljke.

Za nas pakete dostavlja GLS Slovenija (General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o.), ki običajno naročila dostavi že naslednji delovni dan po odpremi pošiljke. Sledenje pošiljk je na voljo tukaj

Občasno uporabljamo tudi storitve Pošte Slovenije posebej v primerih, ko stranka želi dostavo v soboto. V tem primeru se pošiljka odpremi priporočeno.

V primeru objektivnih razlogov, tehničnih ali drugih napak v postopku ter v primeru višje sile si pridružujemo pravico do daljšega roka dostave. V teh primerih se zavezujemo, da bomo naročnika o zamudi pri dobavi ustrezno obvestili.